den där schulman...

..är cool som få tycker jag. Jag vet att många har något emot honom men jag kan liksom inte ha det (förutom ibland när han känns lite "snorkig" i sin talkshow men det kan jag bortse ifrån.) Karln skriver ju helt fanatiskt fantastiskt att man ibland bara håller andan för att det är så fint/roligt/viktigt.

Nu till problemet: jag hörde att han i en intervju hade sagt att han så småningom (läs snart) kommer att stänga ner sin pappablogg. NEJ, tänkte jag men sen när förklaringen kom lät det rimligare än rimligast. Enligt honom är alltså bloggen en spegling av honom själv och barnets mamma som föräldrar och hur de tar itu med allt som Charlie kan tänkas hitta på. Hon fyller ju dock snart ett år och då menar han på att hon nu börjar utveckla en personlighet som gör det svårt för honom att skriva om och problematisera. Så slutsatsen blir väl att man får njuta så länge man kan av hans inlägg och hålla tummarna för ett nytt genialiskt påfund signerat Alex Schulman.

För övrigt så läser jag hans självbiografi nu "skynda att älska" och vem, om inte jag har enorma förväntningar på dess storhet. (har lite insideinformation om att den ska vara väldigt fin så att...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0