rensar.

Idag är det molnigt ute, solen tittar fram då och då men det är inget "pressarväder". Inte för att jag är den som har tålamod till att ligga och sola i flera timmar men ändå.

Vad passar då bättre en dag som denna om inte att rensa garderoben. Tro mig, det roligare än vad det låter. För mig tar det lång tid då man kan hitta allt möjligt smått och gott längst in på hyllorna. Idag var dock den roliga känslan något frånvaranda då jag insett hur mycket grejer man egentligen har. Gaaah! Det är ju hur mycket som helst. Tänk vad mycket pengar som bara ligger och skräpar. Usch och fy. Men det jag tröstar mig med att jag i varje fall säkerligen inte är ensam om att känna den känslan då och då.

Jaja, nog med ångestattack. Nu har jag i varje fall gjort i ordning en låda med saker som jag kan tänka mig att leva utan. Frågan är om man ska skänka det eller ställa sig på en loppis och kränga lite kläder, tjänar man något
på sånt?


Detta är för några år sen när vi skulle flytta från huset. Om jag sparade tidningarna? Jajamensan de står i en låda på vinden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0