finfin tisdag..återigen.

Tisdagarn verkar vara min grej. Vaknade upp, helt utvilad, efter att gårdagen innehöll ungefär en 2 1/2 timme lång nap. Men så kan det vara. Traskade iväg till en föreläsning, som iofs inte var så himla mycket att hänga i granen. Typ det som jag fick veta på min fältstudieplats, men sen kläcker Mia den briljanta idén om lunch hemma hos henne. Så iväg för att handla in lunchmat och sedan till hennes korridor för matlagning. 

Vi låter Karin sköta jobbet (även om vi andra också drar vårt strå till stacken) som på något sätt alltid lyckas trolla fram übergod mat. Idag blev det vegetarisk tacopaj. Himlans gott och himla fin tisdag helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: karin

håller med. fin tisdag! och elin, du är en klippa på att hacka lök! :) pussgodnatt (jag ska drömma om ......... ;)

2010-05-09 @ 01:21:24
URL: http://karinmagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0