kvällstankar

Sommaren är snart här. Inte alls långt kvar nu faktiskt. Jag har fått sommarjobb på mitt gamla jobb, en skoaffär som jag trivs ypperligt på. Tanken var först att jag skulle bo hemma hos mamma och pappa, men ju närmare den tanken för mig handlingen desto mer tvekar jag. Nu är man van vid att bo och reda sig själv. Kommer det då funka att flytta hem till mamma och lyda under hennes regim. Även om jag tycker om min mamma väldans mycket tror jag det skulle tära en del på våran relation.

Så nu gäller det alltså att försöka hitta någonstans att bo. Eventuellt har jag en kompis som är intresserad av att dela något så vi letar tillsammans. Det ultimata vore ju ett härligt litet torp med cykelavstånd till Kvänum. Men men vi får se hur det ter sig, sommaren ser jag i alla fall fram emot. :)




Kommentarer
Postat av: Ulrika

Tack! Hum , fina vinglas kanske?

2010-05-24 @ 20:31:46
URL: http://colorelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0